jannazeilstra.reismee.nl

Ik ga WEER terug!

Ik heb besloten om WEER terug te gaan.

In oktober vertrek ik voor 1 jaar naar Zanzibar. Ik ga daar als vrijwilliger bij Creative Solutions werken, het project waar ik in januari ook als vrijwilliger heb gewerkt. Ik ga mijn management-classes daar weer oppakken maar het is ook de bedoeling dat ik de pre-school wat meer vorm ga geven.

Daarnaast ben ik bezig met het oprichten van een stichting met het doel de kinderen in Tanzania (en m.n. gericht op de 2 organisaties waar ik voor heb gewerkt: Creative Solutions op Zanzibar en Shalom Centre in Arusha) financieel te helpen. Op dit moment ben ik druk bezig de stichting definitief te maken en een duidelijke doelstelling te formuleren. Zodra dit bekend is, kan ik niet wachten jullie hiervan op de hoogte te brengen.

Ook wil ik graag spullen inzamelen. En dan bedoel ik mobiele telefoons en camera's die niet meer gebruikt worden, kleding (ook voor oudere kinderen) en Engelse (management) boeken. Ik zal er dan voor zorgen dat deze spullen per container verscheept zullen worden naar Dar es Salaam. Vanuit daar zal ik voor doorzending zorg dragen.

Tot zover mijn plannen die nog veel meer vorm moeten krijgen.

Ik houd jullie op de hoogte.

(ben nu toch wel heel blij met mn extra fotoruimte J!)

Wink

Reacties

Reacties

Simone

Hey Janna!

Je gaat weer terug.. Wat heerlijk!
Kon je niet wennen aan het nederlandse leventje, of is het werken daar gewoon te mooi?

Ik ga je verhalen weer in de gaten houden!

Groetjes!

Hennie

Nou.. heb even grondig zitten kijken.. maar wat ontzettend goed van je! echt petje af! ik ga je in de gaten houden...

grtz Hennie

jordi

hahaha ik zie het nu pas.. goed he die fotoruimte :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!