jannazeilstra.reismee.nl

South Africa

Na 2 maanden Tanzania ben ik nu in Zuid Afrika!

Omdat ik de laatste dagen in Arusha druk bezig was met het controleren van de bouwlui en ik nog naar Zanzibar ben geweest (nog steeds geen elektriciteit ..., maar sinds ik ben vertrokken is het weer terug ... voor hoe lang??) heb ik al n tijdje niets op mn log kunnen plaatsen. Pole!!!!!!!!!!!!

En nu ben ik in Pretoria ...

Moet echt afkicken. Afscheid bij Shalom was te heftig, ontvangst bij Creative Solutions te leuk (was echt n verrassing voor iedereen, juf Nassra ging compleet uit dr dak), afscheid was uiteraard weer minder, maar goed, we moeten verder.

Morgen meer INCLUSIEF foto's!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Jos

Volgens mij heb je na al deze avonturen wel even nodig om bij te komen. Heftige emoties met alle mensen die je hebt ontmoet! Maar hopelijk wel een voldaan gevoel; dan is zo'n vakantieperiode (dat heb je in Zuid-Afrika toch?) wel op z'n plaats. Nog heel veel plezier. Groetjes :D

Claudine

Maar zijn de toiletten en douches af? Naar te vredenheid op kunnen leveren?

Zo leuk dat jij dat nu ook een keer gedaan heb!

Heftig zal het zeker allemaal zijn. Doe rustig en geniet!! Laat het inwerken en geef het een mooi plekje!! Dan vang ik je o.a. op als je terug ben!!

Heel veel plezier ennne... neem het zonnetje mee naar NL!!

Veel liefs C

Sieg

Geniet nog even van je laatste weken!
Hier alles goed.

Kus

Sandra

Hoi Lieverd,

Heerlijk om weer van je te horen! Hoop dat alles goed gaat en dat je het met een goed en voldaan gevoel hebt kunnen afsluiten. Geniet van het einde van je reis en ik hoop je gauw weer te zien! We missen je...

Dikke kus van ons allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!