jannazeilstra.reismee.nl

Tas is gepakt!!!!!!!!!!

En nu maar hopen dat ik alles bij me heb
Tongue out
. Ik wil alle mensen bedanken die me of spulletjes of centjes hebben gegeven. Ben er super blij mee en ga er voor zorgen dat het goed terecht komt! Ook iedereen bedankt voor de lieve mailtjes, afscheidsetentjes en laatste bezoekjes. We keep in touch!!!!!!!! Ik wil iedereen een hele gezellige Oudejaarsavond toewensen en alvast de allerbeste wensen voor 2010!

Claudine

Jij weet het beste waar het goed terecht komt!!

Geniet goed van je laatste avond en alles de komende 3 maanden!!

En jij natuurlijk ook een hele fijne avond en niets dan het beste voor 2010!!

Tot in het nieuwe jaar, tot in april!!

We houden contact!! Veel liefs Jaap en Claudine

Astrid

Inmiddels goedemiddag! Heb je vanmorgen naar Schiphol gebracht, raar hoor, om je af te zetten en dan pas terug te zien over 3 maanden... Maar goed meid, succes en maak er een mooie tijd van. Doe vooral voorzichtig en dan zie ik je weer in april!
Dikke kus, As (Giorgio, Yarah, Rui en Xanti)

jelte r. zeilstra

voor diegenen die met smart op een berichtje van janna wachten, nu even niet!
Het electriciteitsnet ligt al weken plat, en dat zal ook nog wel even zo blijven. E-mail, Internet, opladen van telefoon en camera: onmogelijk.
De eerste indrukken zijn positief, ontvangst hartelijk!
groetjes, jelte r. zeilstra

Max de Jong

Ha die Janna,
Leuke mannier van communiceren met het thuisfront en zo contact te houden!
We hebben vorige week al even met elkaar ge-e-maild maar dat jij spullen en centjes van vrienden en familie meekreeg om anderen te helpen is mij geheel ontgaan. Dat zal vast aan mij liggen maar is geen reden hier niet aan mee te doen.
Spullen kan ik niet meer meegeven, maar laat mij weten op welke rekening ik € 500,-- op kan overmaken zodat jij die ter plaatse en naar je eigen inzicht goed terecht laat komen!
Enjoy, Have Fun and make others feel good!
Groet.
Max

Nathalie

Whaaaah, geen electriciteit! Dat is even cold-turkey... nou hier ook hoor, zo zonder jou. Toch fijn dat je dat je vader kon laten weten, en dat hij dat met ons wilde delen, anders was ik me nu al zorgen gaan maken.. ;-)
Hoop dat je het heerlijk hebt en gelukkig heb je daar geen verwarming nodig, zoals hier nu... brrrr... KOUD!!
x Nathalie

marlies

Hoi Janna,

Via de berichtjes lees ik dat je geen electra hebt. Oei! Gelukkig is het daar niet zo koud als hier op het moment. Helaas heb ik je niet meer gezien en dus de donatie niet meer kunnen geven. Zou je die nog ff naar me kunnen emailen mocht je weer online zijn?

Heel veel plezier en geniet met volle teugen!! Je hebt er niet voor niets 10 jaar op gewacht!!

Liefs Marlies

Laura

Lieve Janna,

Fijn om via je vader te horen dat je in ieder geval goed bent aangekomen. Ben benieuwd hoe het leven zonder electriciteit is. Ik hoop toch dat we snel horen hoe het met je is! Veel plezier.
liefs,
Laura

Cock pardoel

Hallo Janna,
Nooit hoor je van ons als je in Amsterdam zit, en nu je aan het andere eind van de wereld zit moet ook ik zo nodig....
Ik heb vanmiddag pas de site waarop je te volgen bent, door gekregen van Frankrijk dus gelijk maar even kijken!
Wij wens je daar veel succes, en maak er een leuke tijd van!
Groeten Cock en Els

Claudine

He meis,

Hoe is het leven zonder elektra en stromed water? Heb je een leuke klas? Gaat het lesgeven goed? Verder lieve mensen? Leuke kamer?

Zonder water en elektra met zon is beter dan kou, sneeuw en geen verwarming op kantoor!! hahaha!! Het is weer zover... gelukkig zelf niet zoveel last van gehad ;)... Maandag hoop ik weer naar kantoor te gaan. Gisteren niet naar Peter geweest ivm de sneeuw. Ga volgende week vrijdag. Dus hou je op de hoogte! Verder nog niet veel veranderd...

Dikke knuffel, ook van Jaap!!