jannazeilstra.reismee.nl

Weekje vakantie!

Ik heb net een heerlijke week vakantie achter de rug met mijn 2 lieve vriendinnetjes Saskia en Ivana. Na een lange vlucht stond ik ze op te wachten in Dar es Salaam, wat was ik blij dat ze er waren, snel naar de ferry waar we de eerste boot naar Zanzibar konden halen. De eerste paar dagen zijn ze in Mangapwani geweest en hebben ze iedereen ontmoet met wie ik daar samenwerk. Saskia heeft 2 communicatielessen gegeven, we hebben met de kids van preschool gewerkt, de bottle wall vonden ze super en Ivana heeft zelfs een mini-totempaal gemaakt. En natuurlijk zijn we regelmatig naar het strand geweest. Op vrijdag zijn we naar Stone Town gegaan waar we 5 nachten hebben geslapen, gezellig met zn 3-tjes op een kamer. Vrijdagavond gedanst in Livingstone's en het weekend een auto gehuurd en een heel groot deel van het eiland gezien. Geshopt in de kleine straatjes van Stone Town, spicetour met Mbarouk, gezeild op een dhow, megaschildpadden gezien, gesnorkeld en de laatste paar dagen niets gedaan in Kizimkazi, in het zuiden van het eiland. De laatste dag nog even een typisch Zanzibari lunch en toen moesten ze weg ... Heel raar ... Fijn om weer terug naar Mangapwani te gaan, maar ik heb heel erg moeten wennen aan het feit dat ze er niet meer waren. Maar nu ben ik weer aan het werk, zowel het dak van het klaslokaal als het dak van Aida's huis zijn vervangen, alle fundi (bouwvakkers) zijn weg, dus alle studenten zijn er weer, er is genoeg werk (huis opnieuw verven, schoonmaken, want het stof zit echt overal) en ik kan weer met de kids aan de slag. Sas en Vaan, dank jullie wel dat jullie hier waren, heb genoten ... Tot in oktober!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!