jannazeilstra.reismee.nl

Stichting Watoto wa Tanzania (Children of Tanzania)

Lieve allemaal,

Over anderhalve week vlieg ik weer naar Tanzania. Ik werk nog tot en met volgende week dinsdagochtend bij G&S, mijn huis staat vol met dozen voor de kinderen daar (kleding, boeken, speelgoed), laatste borrels en etentjes worden ingepland, mijn koffer is nog lang niet gepakt, vele verhuisdozen moeten nog worden gevuld, maar de stiching is opgericht!!!

De brochure is gedrukt en zal dit weekend aan jullie verstuurd worden. De website is bijna klaar en ik zal jullie dan ook via de website van de stichting op de hoogte houden van alle ontwikkelingen daar.

De contactpersonen van de stichting tijdens mijn verblijf in Tanzania zijn Claudine Meijer (penningmeester) en Sigrid Zeilstra (secretaris). Zij zijn bereikbaar via de email van de stichting info@watotowatanzania.com en zullen dan zo snel mogelijk reageren.

Stichting Watoto wa Tanzania (Children of Tanzania)
Bankrekeningnummer 53.54.43.234

Groet,
Janna

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!