jannazeilstra.reismee.nl

Laatste weekje Zanzibar!!!

Nog maar 1 week bij Creative Solutions!!! Toen ik de kindjes gisteren vertelde dat ik weg ga, moest er al een aantal huilen, dus dat wordt nog wat volgende week ... Sorry, lieve mensen, postkantoor gaat sluiten, moet er een eind aan maken. Maandag 1 februari vertrek ik naar Dar es Salaam dus zal dan mn weblog helemaal updaten inclusief foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dank voor alle lieve en te leuke reakties (collega's :-))!!!

M'lies

Mooie verhalen! Ben benieuwd naar je foto's!

Liefs Marlies

Sigrid

Hé zus,
wat vliegt het voorbij.....
het is vast een plek zijn waar je wellicht nog eens naar terug gaat keren
hier nog steeds vrieskou, kijk uit naar weekje Sevilla.

X

Dag lieverd,

Wat ontzettend fijn om af en toe wat van je te horen. Wij leven hier ons eigen, drukke leven, maar in gedachten ben je steeds bij ons hoor! Blij te lezen dat het lekker gaat en dat je het naar je zin hebt. Bijzonder om te lezen over je avonturen die in principe zo ver van ons bed staan, maar die door jouw aanwezigheid dicht bij ons komen.
Nog wat kort nieuws vanuit Almere: Cedric en Kylian hebben allebei een prachtig rapport, we zijn trots op ze! Met hun judo-examen hebben ze allebei goed hun best gedaan: Cedric heeft nu 2 groene slips op z'n gele band, Kylian heeft 2 gele slips op z'n witte band. Met Marcel alles goed, met mij alles goed. Het sneeuwt, het is koud en het voorjaar lijkt nog lang niet in zicht, geniet van de warmte!
Een hele dikke kus van ons allemaal!

jaap en claudine

he lief,
zelfs vanuit het zonnige azie genieten we van je mee!!
het is hier heerlijk en warm. hebben net op een olifant gereden!! echt super!!
genieten van de laatste dagen en sterkte met het afscheid. ben benieuwd naar je volgende avonturen.

veel plezier en blijf genieten (doen wij ook , hahah!!)!!

veel zonnige groetjes en xxx

jordi

Hoi Janna,

wat leuk om iedere keer toch weer een update van je te lezen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Vaders zit naast me en die doet je lieve groeten, en veel succes.

liefs, la familia Loef

y.borgstede@chello.nl

Hoi Janna,

Ik loop wat achter met de handbaluitslagen.
2 weken geleden gewonnen met 9-19 van Zeeburg.
Vandaag gewonnen met 10-25 van AHC. Volgende week tegen VOS. Die zijn deze week zo sportief geweest om te winnen van ZSC. Heel raar, VOS staat onderaan en ZSC stond bovenaan. Maar goed, VOS heeft ons dus een goede dienst bewezen. Wordt spannend, onze laatste wedstrijd is tegen ZSC, dus (als we volgende week ook winnen) is het tevens de kampioenwedstrijd.
Heb je al handbaltalenten gescout?
Hier is het nog steeds winter met sneeuw, glad en koud.

X Yvonne van handbal.

Dag lieverd,

Fijn weer van je te horen! Bedacht me van het weekend dat het al weer even geleden was.

Leuke foto's en volgens mij geven ze precies weer hoe je je voelt: happy en helemaal in je element, wel weer terugkomen hè?!

Misschien, als je het goed vindt en het lukt, bel ik je en keer. Laat maar weten.

Hele dikke kus